Přečteno - únor 2024


Krásný den moji milí čtenáři. Je tady konec února a s ním i druhý článek na téma přečtených knih. Co se čtení týče, byla jsem v únoru dosti produktivní a přečetla jsem dokonce 6 knih (a sedmá je rozečtená..). No a v následujících řádcích textu bych Vám tyto knihy ráda představila.


Čtení v únoru jsem začala re-readingem série Silo od Hugha Howeyho. Knihy Silo, Turnus a Prach jsem opět zhltla během jediného týdne. Na první díl trilogie jsem psala samostatnou recenzi (Silo (claraandfourrealms.blogspot.com)), kterou jsem již několikrát zmiňovala. Ačkoliv jsem sérii četla již podruhé, moje reakce na ni byla stále stejná - prostě WOW!

Knihy s dystopickou tematikou a propracovaným světem naprosto miluju a Silo je přesně to, co od správné sci-fi knihy očekávám - spousta temna, spousta otázek, postupné odhalování děje, občas nějakou tu romantiku a skvělé a neočekávatelné vyvrcholení příběhu.


Další 2 knihy jsou ze série Dopisy ztraceným od Brigid Kemmerer. Jako první jsem však úplně náhodou sáhla až po druhém díle této série - Na co slova nestačí, když jsem v knihovně hledala něco na čtení. Příběh mladé nadějné herní designérky Emmy a tajemného Reva mě velmi nadchl. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla sáhnout i po prvním díle této série, podle něhož série nese své jméno.

Dopisy ztraceným jakožto první kniha mne zaujala svým nápadem. Juliette, která truchlí pro svou matku, která zemřela při autonehodě a proto jí pravidelně píše dopisy, které nechává na jejím hrobě. No, a Declan, který si na hřbitově odpracovává veřejně prospěšné práce, se na ně rozhodne odpovědět. 

Postavy hlavních hrdinů se v obou knihách setkávají a jejich příběhy se postupně propojují a my, čtenáři, se o dozvídáme o jejich životních osudech další informace. Dopisy ztraceným jsou za mě takových lehčím oddechovým čtením při volných chvílích.


Poslední přečtenou knihou za měsíc únor je Gejša se smaragdovýma očima od Jiny Bacarr. U této knihy se jednalo o výběr víceméně naslepo a podle toho to také dopadlo. Já osobně miluju Gejšu od Arthura Goldena a byla jsem ráda, že jsem objevila další knihu s touto tematikou. A pak přišla krutá realita.

Absolutně jsem totiž nepostřehla, že se jedná o knihu s erotickou tematikou. Za mne celý příběh působil dosti trapně a nedospěle a některé scény byly tak umělé, až jsem se chvílema musela nekontrolovaně smát. 

No prostě červená knihovna jak hadr a pro mne zklamání.

A to by tedy byly všechny přečtené knihy za měsíc únor. Četli jste některou z nich? Nebo se na nějakou chystáte? A co zrovna čtete? Můžete mi dát vědět do komentářů :)

Klárka



Odkazy

 

Komentáře

  1. Možná by se mi mohlo líbit prvních pět - já sci-fi moc nečtu, ale dystopický román 1984 se mi líbil. 🙂
    Teď mám rozectený historický román Cirkusový vlak. Knížka se mi čte dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1984 mi doporučuje strašně moc lidí 😊 Jsem však ostuda, jelikož jsem ho stále necetla a chtělo by to napravit 😁

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály