2023


Tak a je to tu - poslední článek roku. A o čem jiném by měl být než o roce 2023

Rok 2023 začal opět velmi náročně - ostatně jako vždy. Zkouškový je prostě zkouškový a asi ho nikdy nebudu mít ráda (asi jako všichni). Po úspěšném zvládnutí zkoušek následovalo pár dní zaslouženého odpočinku a následně začal nový semestr.

Během semestru jsem učení prokládala prací a občas taky odpočinkem. A takhle jsem pokračovala až do konce roku....

Asi by bylo dobré taky zmínit, že rok 2023 mě toho hodně naučil a v mnoha věcech utvrdil mé názory.
  • Třeba když máte s něčím problém, dá se to řešit.
  • To, že se něco děje běžně a dlouhou dobu, neznamená, že to nutně musí být dobře.
  • Komunikace je základ.
  • Když se něco podělá, tak se z toho oklepat a jít dál. 
  • Není nutný být jako ostatní - lepší je být sama sebou. 
  • Cestování je zábava, ale zároveň někdy i peklo. 
  • Občas je dobrý vypnout u knížky či seriálu s hrnkem kafe v ruce.
  • Pohyb = radost a vyčištění hlavy.
  • Že čím je člověk starší, tím víc oceňuje praktické dárky (nebo sám sobě udělá radost novým koštětem či výbavou do kuchyně). 
Myslím si, že jsem se za poslední rok dost změnila. Jak říká jeden můj oblíbený citát - "Měníme se, protože musíme." (James T. Kirk). Nejen, že stárneme, ale okolnosti nás ovlivňují ze všech stran. Člověk touží být na jednu stranu pořád dítětem, na druhou stranu zase dospělým člověkem. Ale já si myslím, že je občas důležité dovolit si být obojím ;) 

A co bych chtěla od roku 2024 ?
  • Krom studia mít čas i na práci.
  • Více číst.
  • Pravidelně se hýbat (což se mi dost dařilo i letos).
  • Trávit víc času s ❤.
  • Rozvíjet se znalostně. 
  • Líp si organizovat svůj čas.
  • Lidem okolo více projevovat svou vděčnost - stále v sobě mám několik psychických bloků z minulosti a projevovat emoce je jeden z nich. 
  • A občas si udělat i nějaký menší self-date ;)
Doufám, že Váš rok 2023 byl pro Vás něčím přínosný, i když byl třeba těžký. A také Vám přeju, aby Vám i rok 2024 dal něco do života. Pokud máte nějaká přání či cíle do nového roku, můžete mi dát vědět do komentářů :)

Klárka

 

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály