Léto pod stanem

 


Krásný den moji milí čtenáři! I vy jste určitě četli některé knížky od Lenky Lanczové, kdy hlavní hrdinky tráví léto na letním táboře, v nějakém kempu nebo jednoduše prostě pod stanem. No a letos jsem se i já asi po nějakých deseti letech na dovolenou pod stan vydala.

Na začátku července jsme zabalili stany, spacáky, veškeré vybavení a kola a vydali jsme se na dovolenou. Zvolili jsme se oblast okolo Třeboně, kde je hodně rybníků, krásná příroda a taky až enormní množství cyklistů (mezi které jsme se přidali i my). 

Naše dovolená byla převážně cyklistická, tudíž jsme každé ráno nachystali kola, oblékly cyklooblečení a vyrazili na projížďku. Každý den jsme najeli cca 30 - 50 km (není to mnoho, ale pro mě jako pro člověka, který tak moc na tom kole nejezdí, to bylo dost). Vraceli jsme se většinou okolo poledne, někdy i později.

Po projížďce následovalo koupání v rybníce (mimochodem - tak čistý rybník jsem už dlouho neviděla), vaření oběda a odpočinek. Odpoledne následovalo další koupání, odpolední káva, procházka nebo taky čtení....

Večer následovalo hraní karet a k tomu i sklenička vína - někdy jsme karty vydrželi hrát i dobré 4 hodiny... Po večerní hygieně jsme se uložili ke spánku a oddali se sladkým snům. No a co jsem si z dovolené pod stanem odvezla ?

  • Lepší je se do spacáku se zabalit, ne se jim přikrýt i když je teplo - pokud je zima od země, tak je to špatný
  • Nejlépe se mi spalo, když jsem se do spacáku oblékla co nejméně - tudíž jen tričko a kraťasy
  • Opalovací krém je nutnost - byla jsem spálená i na místech, o kterých jsem netušila, že to jde
  • Bez cyklistických rukavic ani ránu
  • Baterka je základ (hlavně když jdete potmě v noci na záchod)
  • Jedna sada cyklooblečení bohatě stačí - brala jsem 2, ale tu druhou jsem stejně nevyužila
  • Hlavně si to užít a neřešit blbosti
A jak jste trávili léto vy ? To mi můžete dát vědět do komentářů :)

Klárka

P.S. Opět dávám odkaz na Tellonym, kde mi můžete klást otázky do připravovaného článku. Všem tazatelům moc děkuji :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály