TOP seriály

Krásný dobrý den moji milí čtenáři. Dnes bych Vám ráda představila několik TOP seriálů, které jsem za poslední dobu měla možnost vidět.

Vesmírná loď Ascension 
Žánr: Scifi
Rok a země: 2014, USA/Kanada 
1 série 6 dílů

Vesmírná loď Ascension je jedním z těch seriálů, který jsem viděla hned několikrát a stále mě nepřestává překvapovat. 600 lidí různého původu společně putuje na palubě vesmírné lodi, jejímž úkolem je zachovat lidskou populaci mimo Zemi. Vše se však změní, když na palubě dojde k vraždě mladé ženy. Rozjíždí se vyšetřování a posádka začíná odhalovat tajemství, která by znát neměla.

Seriál Vám dokáže nabídnout pořádnou dávku tajemna, nebezpečí, hlubokého vesmíru, vražd a taky velkého překvapení v rámci zápletky.

Star Trek: Tajemné nové světy
Žánr: Scifi
Rok a země: 2022, USA
1 série, 10 dílů

Jak jistě už mnozí z vás tuší, Star Trek je mou srdcovou záležitostí. A proto jsem si nemohla nechat ujít Tajemné nové světy. Příběh částečně navazuje na druhou sérii Discovery, kde jsme se mohli setkat s kapitánem Pikem, Spockem a také jeho prvním důstojníkem. 

Tajemné nové světy jsou přesně tím, co jsem od nich čekala. Snaží se přiblížit původnímu Star Treku ze 60. let a myslím si, že se to tvůrcům opravdu povedlo. Anson Mount je jako kapitán Pike skvělý, Spock v podání Ethana Pecka je více než sympatický, ale nejvíce jsem nadšená z Jess Bush jakožto sestry Chapelové.

Už se nemůžu dočkat druhé série, která by měla vycházet v půlce června a Vám seriál taktéž velmi doporučuji.

Antarktida
Žánr: Scifi, Krimi
Rok a země: 2020, Španělsko, Japonsko
2 série, 12 dílů

Antarktida (v originále The Head) je seriál, který dle mého názoru není vůbec známý - já sama jsem na něj narazila úplnou náhodou. Seriál vypráví příběh skupiny vědců, kteří tráví zimu na výzkumné stanici v Antarktidě. Tři týdny před příletem letní posádky se však stanice přestane ozývat. Když se výzkumník Johan Berg na stanici vrátí, najde tam jen několik mrtvol, 2 přeživší a nějaké pohřešované. Johan postupně rozkrývá, co se přes zimu na stanici stalo a kdo celou posádku brutálně zavraždil.

Seriál je plný tajemna a až téměř do konce netušíte, kdo je vrahem. Rozuzlení na konci seriálu je celkem překvapivé a za mě i dobře vysvětlené. V roce 2022 vyšla i druhá řada, která se už ale odehrává na nákladní lodi, nikoliv v Antarktidě. Druhou řadu však nemohu posoudit, jelikož jsem ji neviděla.

Z první řady jsem však nadšená a pokud máte rádi tajemno a trochu té morbidity, doporučuji vám po seriálu sáhnout.

Viděli jste některý z těchto seriálů ? Pokud ano, tak mi dejte vědět Váš názor na něj do komentářů :)

Klárka



Odkazy:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky