Úspěšný student

 


Krásný den, moji milí čtenáři ! Vítám vás u dnešního článku, které se bude týkat jednoho tématu - tématu, které mě necelý poslední rok provází na každém kroku.

Jak podle společnosti (netvrdím, že to platí ve 100% případů) vypadá úspěšný student ? 

  • pouze dobré známky
  • Má hotové všechny zkoušky rychle a na první pokus
  • Nemusí vyvíjet moc velkou snahu pro dosažení cílů
  • Je vždy pozitivní a motivovaný
  • Vždy je na výuku perfektně připraven
  • Nových znalostí nabyde okamžitě a hned všechno ví
  • Je doslova chodící stroj
  • Hrne se do všech dobrovolných aktivit, prezentací, referátů a úkolů navíc
Je Vám něco z toho či dokonce všechno povědomé ? Mně totiž také. A dlouho dobu jsem si takto úspěšného studenta představovala i já sama. Ale po svých zkušenostech se studiem jsem zjistila, že se na úspěšného studenta dá pohlížet i jinak. Stalo se pár věcí, kvůli kterým jsem musela na výše zmíněné body změnit názor.

Na všechny výše zmíněné body zapomeňte a hoďte je za hlavu.  A teď se pojďme podívat na to,  jak podle mne tedy vypadá úspěšný student.
  • Klidně dělá zkoušky i na několikátý pokus, ale jde za tím vidět kus práce a velké zlepšení
  • Když se stane, že se něco nepovede, tak se tím nenechá na dlouho rozhodit, sebere se a jde do toho znova
  • I přes to, jak je to studium moc těžké, to nevzdává a bojuje
  • Dokáže se ocenit i za to, že tu zkoušku má i když třeba i s odřenýma ušima
  • Udělá si čas i na sebe a netráví celý den jen u učení
  • Nebojí se přiznat, že něco neví
  • Je spokojený sám se sebou i přes všechny peripetie a nástrahy, které mu studium přináší, protože ví, že pro to udělal maximum
  • Zlepšuje se postupně, ale má pevnou vůli, aby tu spoustu času potřebného ke zlepšení obětoval
Je mi jasné, že nemálo lidí svým názorem pobouřím, ale tak to vidím já. Pro mne osobně je důležitější vidět tu práci na sobě samém než být chodící stroj pomalu už od narození. A rozhodně - zdraví je důležitější než studium. A to i kdyby vás to mělo stát opakování předmětu ;)

A teď se ještě zeptám Vás - jak byste definovali úspěšného studenta Vy ?

Klárka


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály