Malá velká


Zdravím, moji milí čtenáři! Konečně přichází první článek letošního roku a jak jinak ho začít lépe než takovou menší úvahou. 

Jsem malá nebo velká? Toť otázka. A odpověď? Jak se to vezme. Co se týče věku, dalo by se říci, že jsem velká. I já se sama tak nějak považuju za "velkou" (minimálně teda výškou :D), ale jak tak zjišťuju, mé okolí mě stále považuje za malé dítě.

Vyskytuju se ve společnosti různých lidí, často i o pár let mladších než jsem já. A tady se dostáváme k jádru věci. Mé okolí mě často považuje za daleko "menší" a mladší než ty mladší lidi okolo mne. A já se ptám - čím to je? Proč i sedmnáctileté holky moje okolí považuje za ty vyspělejší? Je to snad tím, že každý týden chodí na nějakou párty či zábavu? Že se svými kamarády chodí pravidelně po večerech pít? Nebo že snad někoho mají? 

Mně osobně to nepřijde jako správný identifikátor. Já jsem člověk, který má rád svůj klid. Sem tam na nějakou společenskou akci zajdu (ale chodím opravdu jen, když vím, že mi to bude stát za to), nepiju, radši jsem někde zavrtaná z knížkou nebo ležím v učení a mohla bych jmenovat klidně dál. Mám takový pocit, že to je něco, kvůli čemu mě ostatní berou jako malé dítě.

Další problém je trochu i to, že i přes svou výšku stále vypadám tak na 15 a můj skutečný věk mi věří málokdo (většinou uvěří až před nima vytáhnu klíče od auta a na některých akcích i občanku). Je pravda, že když se namaluju, tak vypadám starší - to však jen na společenských akcích, jelikož jsem za poslední asi rok a půl od makeupu dost upustila. 

Snažím se nebrat si poznámky typu "Ale co ty víš, vždyť si na to ještě malá..." moc k srdci, ale občas mě to dost štve. Ano, sice vypadám dost mladě a nechovám jako většina svých vrstevníku a někdy i mladším, ale to ze mne nedělá malé dítě. 

Na druhou stranu zas musím poznamenat, že třeba pro takové babičky nebo i rodiče budeme pořád jejich malé děti. A ač vždy vyrosteme, tak je dobré, aby kousek dítěte zůstal v každém z nás :)

A co vy - připadáte si malí nebo velcí? A jak vás bere vaše okolí?

Klárka

Komentáře

  1. S výškou jsem přesným protikladem tebe. Jsem naopak vysoký a občas mě to docela štve, nýbrž cesty autobusem s nohama zaraženými do sedadla přede mnou.

    Jinak s okolí to cítím jak u koho. Také nepiji a stačí mi, když si párkrát do roka vyjdu někam s kamarádkami. Stačí mi, když si můžu posedět venku na terase a být sám se svými myšlenkami, ale zároveň si hlídám, abych toho kontaktu neměl zas málo, protože to potom může mít přesně opačný efekt.

    Moc hezký článek (akorát pozor na chyby) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za zpětnou vazbu, které si moc vážím :) Co se týče té výšky - jsem docela vysoká (175cm), ale v obličeji vypadám tak na 15 :D A také moc děkuji za upozornění na chyby - ne vždy je najdu, ale díky Tvému upozornění jsem některé objevila ;)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály