Muffin a čaj dokáží zázraky

Zdravím moji milí čtenáři ! Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na knihu Muffin a čaj od Theo Addaira. Po knize jsem už nějakou dobu koukala, jelikož si ji většina lidí chválila. Když jsem ji viděla v knihkupectví, neodolala jsem a koupila jsem si ji. 

Tato knihy vydaná v roce 2018 nakladatelstvím YOLI vypráví příběh dvou chlapců studujících na internátní škole. Daniel je nejlepším studentem školy, ale za to je velmi úzkostlivý, odměřený a střeží si své soukromí. Kit je zase veselý, přátelský a hlavně umělecky nadaný.

Dalo by se říct, že chlapci nemají vůbec nic společného a jakákoliv komunikace je mezi nimi nemožná. Vše však změní muffin a čaj a taky jedna slohová práce. Chlapci si mezi sebou pouto budují pomalým, přesto osobitým způsobem. Kamarádství, které mezi nimi vznikne postupně přerůstá v něco hlubšího a celý tento proces mi přijde takový miloučký.

Muffin a čaj je první kniha ze žánru LGBT, kterou četla, takže úplně nedokážu odhadnout reálnost sblížení tak, jak je zde popsáno. A také to byla první kniha, u které jsem byla, co se týče vztahů docela zmatená...

Vesměs se mi líbil autorův styl psaní, ač bylo poznat, že se jedná o jeho prvotinu - celkově kniha byla napsána takovým milým způsobem a já jsem nemohla přestat číst. Něco - do teď nevím co, mě pořád nutilo číst dál a knížku neodkládat.  Samozřejmě se objevilo pár, řekla bych už takových klišé, ale i to mi celkem nevadilo.

Knihu jsem brala jako takovou oddechovku a jak jsem říkala, není v mých silách ani kompetencích hodnotit její reálnost. I přesto se mi kniha velice líbila, ač tento žánr nečtu. Vím, že na ni byly velice rozporuplné recenze, které však chápu. Pokud bych četla ještě jiné knihy tohoto žánru, je možné, že bych také měla trochu jiný názor.

Jediné, co mi trochu vadilo, je stále zmiňovaná nepříjemná příhoda, která se Danielovi stala v prvním ročníku. Během knihy se o ní mluvilo a já jsem pořád čekala, kdy se konečně dozvím, co se tehdy stalo. Nedozvěděla jsem se to a trochu mě to štve. A doufám, že se to dozvím alespoň v pokračování s názvem Koláčky a spiklenci. Jestli ne, tak se budu zlobit :D

Avšak říkám, že jako oddechovka či jako taková lehčí literatura, je kniha úplně ideální. Četli jste ji a chystáte se na pokračování ? Je nějaká jiná kniha z LGBT žánru, která se Vám líbila ? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Klárka


Komentáře

  1. Já knížku nikdy nečetl ale vždy mě přitahoval ten nádherný přebal. Z LGBTQ+ komunity mě aktuálně žádná knížka nenapadá, ale jinak krásný článek 🧡 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za odpověď a také moc děkuji za pochvalu článku 😊 Co se týče knih LGBTQ žánru, tak jak píšu výše, nemám s nimi moc zkušeností. Avšak dost mě zaujala kniha dej mi své jméno, tak uvidím, jak bude čtivá 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály