Trocha motivace


Zdravím moji milí čtenáři ! Ani si to neuvědomuju, ale už je tady květen. Duben utekl jako voda a já jsem zjistila, že jsem za celý duben nevydala jediný článek (ačkoliv mám jeden napsaný, ale nelíbí se mi natolik, abych ho vydala). Nyní se to pokusím napravit prvním květnových článkem, kterým bude troška motivace.

Já sama jsem byla poslední dobou dost demotivovaná, unavená a celkově nespojená a přijde mi, že ta motivace je opravdu někdy potřeba. Nerada bych u tohoto typu článku sklouzla ke stereotypním motivačním příspěvkům na instagramu či na jiných platformách (protože mě osobně ty příspěvky dost často víc demotivují než motivují).

V následujících pár řádcích se Vám pokusím sdělit, co mně osobně pomáhá a mám ze sebe třeba lepší pocit ;) Upozorňuji, že vše je dosti individuální !

  • Poslední asi 2 týdny jsem měla možnost jezdit na konzultace do školy a už jenom to, že jsem se převlékla z tepláků a jela vlakem, kde jsem byla mezi lidmi, otočilo mou náladu o 100 stupňů :) 
  • Doma máme akčního pejska a občas na procházce potkáme další pejskaře nebo se s nimi rovnou domluvíme a jdeme ven spolu. Společenský kontakt pro nás a naši mazlíčci se pořádně vyblbnou (a v případě naší psí princezny se i uženou).
  • Teď to bude asi znít divně, ale uvažuju nad tím, že začnu dobrovolně vstávat dřív než vstávám. Když jsem teď jezdila do školy, tak mi vyhovoval ten klid a ranní sluníčko :)
  • Zase jsem začala chodit na brusle, což je moje nejoblíbenější rekreační činnost.
  • Od nového roku jsem měla potřebu sledovat 2 - 3 díly seriálu denně, což bylo docela dost. Poslední asi měsíc zvládám tak 1 díl denně, opravdu výjimečně 2  a jsem dost spokojená :) Jsou dny, kdy si vezmu něco na čtení (byť je to třeba něco na Wattpadu - ale i zde se dají občas najít čtivé příběhy).
  • Začala jsem dělat seznam míst v Česku, na která bych se chtěla podívat, až bude otevřeno. Zjišťuju, kolik je u nás nádherných památek a míst a já jsem je nikdy nenavštívila. Přemýšlím, že bych o tom pak sepsala samostatný článek, pokud by byl teda zájem - můžete mi dát vědět do komentářů :)
  • Odpočívám, když to potřebuju - to jsem dlouho dobu neuměla a snažila jsem splnit do puntíku vše, co jsem měla za ten den stihnout. Když chci něco dělat, tak se to snažím udělat kvalitně a ne, aby se neřeklo.
  • Dalo by se říct, že mám momentálně jasnější plán na cca 2 měsíce a vím, že mě čeká něco pozitivního ;)
  • Těším se na snídaně a kafíčka na terase, jelikož mi počasí konečně přeje. Jo a taky mám v plánu trávit víc času na zahradě - chtěla bych si tam brát učení nebo si tam dát i taneční trénink :)
  • Dalším tipem je online setkání, online kavárna či nějaký stream na určité téma. Já jsem takto šla na jednu online kavárnu a poznala jsem nové lidi, se kterými máme společné zájmy. Dají se najít i různě zaměřené online kavárny či streamy a vybere si opravdu každý.
  • Postupně se snažím učit se do školy a mám radost, že to zvládám :) Trošku klišé.... ups.
A co chci všemi těmi výše zmíněnými body říct ? To, že je fajn občas vypnout a jít si vyvětrat hlavu někam ven, omezit koukání do počítače, protáhnout si tělo a mít dostatek sociálních kontaktů :) A v neposlední řadě je důležitý úvodní citát, který je pravdivý. Když se chce, tak je opravdu vše rázem možné ;) Vyzkoušeno ! :)

Doufám, že jsem Vám (ač asi trochu netradičně) trošku té motivace předala a loučím se s Vámi :)
Klárka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hypotéza lásky

Sportem ku zdraví

TOP seriály