Místa, která bych chtěla navštívit



Zdravím moji milí čtenáři ! Konečně přináším článek s místy, která bych chtěla navštívit. V tomto článku si vytvořím takový seznam míst a v dalších článcích se je pak pokusím zreflektovat, tak jako Berlín. Už od loňska mám vyhlédnutých pár takových míst, ale bohužel se mi na ně nepodařilo dostat....


Prvním místem je Brněnské podzemí. Kdysi jsem již navštívila Kostnici u sv. Jakuba, ale zbytek už ne. Nejvíce mě láká protiatomový kryt Denis, který je vyražen do skály pod brněnským Petrovem. Dále tu pak máme labyrint pod Zelným trhem, který taky vypadá velmi zajímavě a v neposlední řadě vodojemy na Žlutém kopci, které se  veřejnosti otevřeli teprve nedávno. Ačkoli v Brně trávím dost času, tak přiznávám, že většinu památek jsem nikdy nenavštívila (jsem ostuda).


Druhým místem, jehož fotografie můžete spatřit snad všude je klášter Rosa Coeli v Dolních Kounicích. Toto místo vypadá opravdu pohádkově a já už nějakou dobu sbírám odvahu, abych se tam jela podívat.


V Litomyšli jsem byla nesčetněkrát, ale ani jednou se mi nepodařilo jí na prohlídku zdejšího renesančního zámku. Pokaždé, když jsem v Litomyšli na to bohužel nezbyde čas, tak si budu muset udělat výlet přímo na prohlídku zámku. Jinak - Klášterní zahrady stojí za návštěvu ;)


Mezi další památky, na které bych se ráda podívala patří i zámek v Mikulově a Mikulov celkově. Opět jsem kdysi jela několikrát kolem, ale návštěva tohoto zámku mě jaksi minula....


Dále mě pak zaujalo město Polička, rodiště českého skladatele Bohuslava Martinů. Polička se pyšní historickou částí města, která podle mne stojí za prohlédnutí.


Dalším městem je Plzeň. Zatím jsem plánovala výlety povětšinou v "blízkosti" Brna, ale nyní se přesouváme na druhý konec republiky. Centrum Plzně jsem navštívila pouze jedinkrát a toto město mi učarovalo natolik, že ho musím navštívit znovu i se všemi památkami. 

Na Moravě je spousta dalších hradů a zámků, které bych chtěla navštívit (v tomto jsem docela lajdák a moc jsem jich nenavštívila). Památky jsou mi celkově blízké, takže by byla škoda nějaké nenavštívit ;) 

Máte nějaké oblíbené místo, které rádi navštěvujete ? Nebo nějaké místo, jehož návštěvu byste mi doporučili ? Pokud ano, tak mi můžete dát vědět do komentářů a pokud chcete, tak mi můžete zanechat jakýkoliv vzkaz :)

Klárka



Odkazy na obrázky:

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hypotéza lásky

Sportem ku zdraví

TOP seriály