Zase další čtení

Zdravím moji mílí čtenáři :) Už dlouho zde nebyl knižní příspěvek, tak jsem se to rozhodla napravit. V dnešním článku bych Vám chtěla představit těch několik málo knih, které jsem v letošním roce stihla přečíst. Upozorňuji Vás, že jich není mnoho, jelikož jsem se už někdy od září loňského roku potýkala se čtení krizí a teprve ke konci ledna se mi ji podařilo překonat :)


První přečtenou knihou v roce 2021 se stala Balada o ptácích a hadech od Suzanne Collinsové. Při čtení této knihy moje krize přetrvávala a řekla bych, že to bylo i poznat.... Jsem velkou milovnicí Hunger Games, ale z této knihy jsem ze začátku nebyla vůbec nadšená.... Děj mě začal bavit až po 200 stranách a koncem mě autorka vytočila do běla :D 


Vím, že kniha má velmi příznivé recenze, ale pro mne to nebylo nic extra. Říkám si, že radši zůstanu věrná původním Hunger Games ;)

Jako druhou knihu jsem rozečetla Nesmrtelné z Meluhy od indického autora Amishe Tripatiho. Přiznám se, že zde jsem se do čtení nutila daleko více než u předešlé knihy a zhruba v půlce jsem ji odložila. Mám v plánu, že se k ní však v budoucnu vrátím, jelikož mi přišla celkem zajímavá, ale bohužel se momentálně nenacházím v takovém rozpoložení, abych si ji byla schopna užít.

Problém tří těles od čínského autora Liou Cchin' - Sina jsem si pořídila k Vánocům po téměř několikaletém váhání nad koupí této knihy. Obávala jsem se, že mi bude dělat potíže orientace v čínských jménech, ale nakonec jsem s ní neměla vůbec žádný problém.

Tato kniha však prolomila mou čtecí krizi a já jsem poprvé po půl roce byla schopna přečíst knihu během dvou dnů. V brzké době mám v plánu pořídit si i zbytek série (moje peněženka už pláče) a Vám knihu taky vřele doporučuji !

P.S. Jedná se o žánr sci-fi a ten já naprosto miluju ! Kniha byla tím, co jsem hledala a dokonce jsem se i dočetla (a sama přesvědčila), že v ní můžete najít i prvky Duny, na kterou jsem již psala recenzi.

Během jednoho večera jsem se rozhodla věnovat se maturitní četbě a sáhla jsem po Malém princi - kniha, kterou alespoň jednou četl snad a každý a nyní se Vám musím přiznat, že jsem ji ten večer četla úplně poprvé... Ne, že bych po ní už někdy nesáhla, ale nikdy jsem ji nedočetla, jelikož si myslím, že k některým knihám musí člověk prostě dospět...

A na závěr bych Vám chtěla představit knihu Imzadi, která není mezi běžnou populací tak moc známá (tedy téměř vůbec známá) - já jsem o ní také nevěděla, jelikož literatura ze světa Star Treku čítá mnoho knižních děl a já jich mám tolik, které bych si chtěla přečíst....

Momentálně však sleduji seriál Star Trek: Nová generace (z roku 1987), který doplňuje spousta knih a jednou z nich je právě Imzadi. Už od prvního dílu mne upoutal vztah mezi prvním důstojníkem Willem Rikerem a lodní poradkyní Deannou Troi. V knize je jejich vztah popisován hned od začátku a ta chemie mezi nimi je naprosto nepopsatelná. Někde jsem četla, že tito dva jsou nejromantičtějším párem Star Treku a mně nezbývá nic jiného než souhlasit :)

P.S. Knihu jsem měla přečtenou za dva dny a nemohla jsem se odtrhnout. Už od začátku jsem věděla, že na konci knihy budu nejspíš brečet a ono se tak opravdu stalo... (Ano, jsem romantická duše a občas i velká citlivka :D ).


Tak toto jsou všechny knihy, do kterých jsem se zatím v letošním roce pustila. Chtěli byste na některou z nich recenzi ? Na Imzadi se ji rozhodně chystám udělat, jelikož se z ní stala moje srdcovka :) 

Doufám, že jste si článek užili a třeba načerpali i inspiraci na čtení :)

Klárka



Odkazy na obrázky :
https://www.databazeknih.cz/obalka-knihy/balada-o-ptacich-a-hadech-452950
https://www.databazeknih.cz/obalka-knihy/trilogie-siva-nesmrtelni-z-meluhy-350604
https://www.databazeknih.cz/obalka-knihy/maly-princ-maly-princ-190863
https://www.databazeknih.cz/obalka-knihy/vzpominka-na-zemi-problem-tri-teles-334860
https://www.databazeknih.cz/knihy/star-trek-nova-generace-imzadi-78262

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hypotéza lásky

O čem byl rok 2022

Sportem ku zdraví