Umění prorazit


Umění prorazit...... něco, co každý jen tak neumí. Něco, co by se měl každý aspoň trochu naučit, jelikož v dnešním světě nemáme bez ostrých loktů jak obstát. 

V každém z nás určitě někdo nebo něco vzbuzovalo zájem. Mohla to být touha po něčem, co jsme strašně chtěli. Ale nedostali jsme to. A proč ? 

V životě máme plno překážek, které musíme překonat, ale ne vždy se nám to povede. V cestě nám může stát nějaký člověk, nenadálá událost a nevím, co ještě. 

Dost často máme tendenci věci vzdávat (i já ji mám) a nedotáhnout své sny do konce. Myslím si, že neumíme prorazit - nebo se toho také bojíme.

Měla jsem spoustu snů, kterých jsem vzdala kvůli lidem, kteří mi říkali, že na to nemám. Že jsem k ničemu. Že tamta to umí líp, tak proč si z toho nevezmu ponaučení a nenechám to na ní. 

NE. Takhle to prostě nejde. Jednoho dne jsem si řekla prostě DOST a vzala jsem život do svých rukou. Přestala jsem se ohlížet na to, co mi řeknou ostatní, když si jdu za svým snem. Začala jsem vystrkovat drápky, mít ostré lokty, spoléhat se sama na sebe a díky tomu jsem tam, kde jsem.

Samozřejmě je přede mnou ještě spousta práce a spousta dalších snů, které na mě čekají. Cesta k nim bude dlouhá a náročná, ale při cestě k těm splněným jsem potkala spoustu fajn lidí a nasbírala cenné zkušenosti, které se mi v životě budou hodit.

A jak jsem tedy dosáhla umění prorazit - prostě jsem si řekla, že to nevzdám a snažím se z každé zkušenosti (i té špatné) vytěžit to nejlepší ;) 

Přestala jsem být tou nejhodnější holčičkou a když s něčím nesouhlasím, dám to najevo. Lepší je vzít vše do svých rukou než brečet a čekat, že se to "nějak vyřeší" nebo to za mě někdo udělá.

Tak se nebojte vzít osud do svých rukou, jelikož je jen na Vás, jak s ním naložíte. Ale také si nebojte říct o pomoc, když to budete potřebovat :)

Klárka


 

https://citaty.net/citaty/275614-walt-disney-vsechny-nase-sny-se-mohou-stat-skutecnosti-pokud/

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály