Proč jsem se rozhodla psát


Proč jsem se rozhodla psát ? Otázka, kterou si možná budete v budoucnu pokládat a otázka, kterou bych si mohla položit i já.

Už od mala strašně ráda píšu - psala jsem jednostránkové příběhy na našem stolním počítači a pak je dávala každému číst. Když mi bylo asi tak 12, s kamarádkou jsme se rozhodli, že si založíme společný blog. Psali jsme o všem možném od kosmetiky (s odstupem času mi to přijde vtipné, jelikož ani teď nejsou moje líčící pokusy na nějaké extra úrovni - vlastně jen denní make-up a něco na "spešl" události), našich domácích mazlíčků, knížek, filmů až po tipy na učení a nějaké nápady na tvoření. Nevím, jak je to možné, ale ten blog tenkrát četlo opravdu docela dost lidí :D Jinak, najít už nejde, jelikož  i platforma, na které jsme ho měli už neexistuje....

Poslední asi rok se mi začaly hlavou honit různé myšlenky a nápady, které si zapisuju do svého deníku - není to klasický "deník" , ale takový blok na všechno - fotky, které si chci schovat na památku, citáty, které mě zaujaly, seznamy na balení, úkoly na další týden a seznam maturitní četby.... Mezi tím vším se však nachází moje aktuální myšlenky a pocity, které mě v daný den napadly. 

Tyto myšlenky většinou souvisejí s nějakým tématem, které se mi naskytlo a přišlo mi docela škoda, aby zůstaly jen u mne v šuplíku.

Vím, že je motivačních blogů (a hlavně instagramových profilů) hodně, ale já přemýšlím hlavně nad událostmi z mého života, které mě ovlivnily a někdy změnily můj pohled na věc. A že to jsou hodně obyčejné věci :D

Tento blog pro mě však není jen otázkou toho, abych Vám tu vtloukala do hlavy moje myšlenky, ale také je pro mne formou určité terapie (čtěte - vylévání si mého srdce do řádků textu) a koníčkem zároveň. Upřímně si řekněme, že ráda lidem předávám vědomosti a zároveň ráda píšu, tak proč to nespojit v jedno ;)

Na začátku jsem zmiňovala, že jsem začínala psaním krátkých příběhů, které píšu doteď. Abych byla upřímná, nepíšu je tak často a některé nespatří světlo světa (a mám k tomu dobré důvody). Některé ho však už spatřily, jelikož i já jsem propadla fenoménu zvanému Wattpad - nejsem žádná velká spisovatelka, ale když se pro něco nadchnu, jsem nezastavitelná.... Můj první příběh od jara dostává novou podobu, aby měl alespoň nějakou úroveň. 

No a někdy na jaře jsem se rozhodla založit si blog. Začala jsem ho psát pod jiným názvem a na jiné platformě. Původně to byl blog pouze o knihách a postupně jsem ho začala rozšiřovat. Vzápětí jsem však zjistila, že jsem s blogem celkově nespokojená a vlastně nevím jak dál. Články jsem proto vrátila do stavu konceptu a blog zel asi půl roku prázdnotou.

Někdy v září jsem se mu rozhodla dát šanci pod novým jménem, ale zklamala mě jaksi platforma, která byla nad mé technické a IT schopnosti, proto jsem se rozhodla svůj blog přesunout sem v novém formátu, ale s původním záměrem :)

Takže jsem zde a pokusím se Vám přidávat doufám, že pro Vás zajímavé články a občas můžu přidat i nějakou tu povídku, pokud by o to byl zájem ;)

Děkuji moc, že jste dočetli až do konce a užívejte krásných podzimních dní :)

Klárka



Odkaz na obrázek : https://www.slevomat.cz/akce/1742398-online-kurz-psani-vsemi-deseti-na-klavesnici

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály