Cestovat a poznávat



Cestovat a poznávat - jedna z věcí, kterou bych chtěla podniknout, až na to přijde ten správný čas. Je tolik míst a kultur, které bych chtěla poznat ! Zrovna teď jsem měla být na dva týdny ve Stuttgartu a místo toho můj kufr smutní zastrčený v rohu.

Říkám si, že si přeci jenom ten Stuttgart vynahradím - sice jinak než byl původní záměr, kvůli kterému jsem tam měla jet a v jinou roční dobu, ale i tak si myslím, že to bude super ;) 

Nikdy jsem nebyla člověk, který by cestoval každý rok na dovolenou s rodiči (na dovolené jsme nebyli už pěkných pár let - tedy alespoň já ne, rodina na krátké ano) a rozhodně jsem nikdy moc necestovala do zahraničí. Většinou jsme to omezili na jednodenní výlety po Česku, občas Německu a Rakousku a další zahraniční cesty jsem se dostala 2x se školou (a  vlastně jsme kdysi dávno jezdívali do termálů do Maďarska, ale to jsem byla opravdu malá a moc si to nepamatuji ......).

Poprvé jsem se pořádně do zahraničí dostala v 8.třídě, když jsme jeli na jazykový pobyt do Oxfordu a při tom jsme se 2x vydali do Londýna - miluju Bondovky a bavilo mě procházet se po místech, kde se natáčeli ;) Nejvíce mi však učarovalo The Natural History Museum London, kde jsem strávila několik hodin a stejně mi to nestačilo....  Doufám, že se mi někdy podaří strávit tam více času a pokochat se tou krásou pořádně.

Druhou cestou byl Berlín na střední škole, kde se mi také neskutečně líbilo a 4 dny mi na projití Berlína přišly opravdu málo (hlavně, když jeden z dní byl státní svátek a všude bylo zavřeno :D). 

To bylo shrnutí mých několika málo cest a nyní bych se chtěla dostat k tomu kam a proč bych chtěla cestovat. 

Proč ? Zajímá mě historie a ráda bych poznala nějaká nová místa, která ji mají bohatou - jak zahraniční tak i české památky (těch mám projitých až podezřele málo.....). Mám vyhlédnutou Vilu Tugendhat, která mě zajímá jak historicky, tak i architektonicky a pak několik hradů a zámků. Teď to bude znít jako velké klišé, ale miluji kávu a musím ji ochutnat všude ! Někdy mi to sice trvá několik let, když nějaké místo navštěvuji pravidelně a pak si říkám, proč jsem do té kavárny nezašla dřív.....

Mým takovým malým snem je jet někam sama a užívat si krásu těch památek a přírody - letos v létě jsem se přesvědčila, že cestování jen sama se sebou je super (byť to byla cesta jen na jednu akci, kde se za ty roky známe všichni ). A už nějakou dobu mám takovou vizi, že popadnu partu kamarádů a vydáme se na nějaké menší dobrodružství s batohem na zádech ;)

Zatím to jsou jen nápady a sny v mé hlavě, ale já si je hodlám ve svém životě splnit jako mnoho dalších. 

Klárka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sportem ku zdraví

Hypotéza lásky

TOP seriály