2020


Už je to zase tady - konec dalšího roku, konec dalšího období mého života.

Na tento rok budu do konce života vzpomínat, jelikož pro mne znamenal mnoho změn (a to v dobrém slova smyslu). Pomohl mi překonat samu sebe v některých ohledech. Pustila jsem do věcí, ke kterým jsem nikdy nenašla odvahu a dokonce jsem si je i užívala ;) 

Abych netvrdila, že je můj život jen "dokonale šťastný", tak i já jsem samozřejmě zažila spoustu probrečených nocí, jelikož jsem byla někdy přetažená a připadala jsem si naprosto neschopná. Ale teď bych se primárně soustředila na ty dobré momenty, které se za ten rok udály ;)

  • Do nového roku jsem se vrhla s elánem a s u mne dosti nečekanou chutí do života.
  • Začala jsem se víc soustředit na věci, které mě baví.
  • Přečetla jsem asi kolem 40 knih (netvrdím, že je to přesný počet.....).
  • Tak nějak jsem si dokázala sesumírovat svoje priority.
  • Našla jsem si brigádu, která mě neskutečně baví :)
  • Udělala jsem si řidičák (ač nedobrovolně a stále trochu reptám, ale myslím si, že se mi bude hodit).
  • Poznala jsem spoustu nových a moc fajn lidí - a že jich je !
  • Začala jsem cvičit - sice jsem to na nějakou dobu vzdala a zaměřila se na jiný druh pohybu, ale i tak si občas stále ráda zacvičím (ale jenom tak 1-2x týdně).
  • Sama jsem se vydala na cestu skoro přes celou republiku - pro někoho běžná věc, pro mne výstup z komfortní zóny a posílené sebevědomí ;) A ten nápad jsem si prosadila sama :D
  • Na kolečkových bruslích jsem najezdila tolik kilometrů, až jsem ty brusle odrovnala (měla jsem  6 let....).
  • Dokonce jsem si vlastní život začala i užívat a ne ho jen "přežívat" - to je věc, kterou jsem nikdy neuměla, ale pro mne je to strašně super pocit.
  • Když to šlo, snažila jsem se být společenská (jsem introvert, ač tak prý vůbec nepůsobím).
  • Přestala jsem se stýkat s některými lidmi a cítím se mnohem líp (další věc - nedokázala jsem s některými lidmi přestat bavit, protože se známe dlouho, i přesto, že mě psychicky táhli dost dolů....).
  • Po x letech jsem začala znova psát blog ! Sice jsem několikrát měnila platformu, ale i tak to nevzdávám :)
Ač se to tak nemusí u některých výše uvedených bodů zdát, tak jsem si rok 2020 navzdory všemu opravdu užila ! Byl pro mne zlomový a to hlavně v oblasti mého myšlení, mých postojů a hodnot, které se (tedy alespoň doufám) posunuly k lepšímu ;)

Zůstali mi i nějaké nesplněné plány a cíle, které bych však ráda splnila v roce následujícím.
  • Mám vyhlédnutých pár míst v Česku, kam bych se chtěla podívat.
  • Chtěla bych podniknout nějaký výlet s kamarády (nebo sama).
  • Odmaturovat.
  • Chtěla bych se víc věnovat rodině i přátelům.
  • Zkusit se věnovat více józe.
  • Teď to bude dost klišé, ale chci být prostě šťastná a usmívat na lidi okolo :)
  • Něco málo si vydělat a našetřit.
  • A samozřejmě bych chtěla dále překonávat sama sebe (další klišé).
Nyní bych Vám všem už jen popřála vše nejlepší do Nového roku ! ;)

Klárka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hypotéza lásky

Sportem ku zdraví

TOP seriály